Sommaren 2009

Hittade en bild på facebook på mig och Kevin när vi bara varit tillsammans i drygt en månad, augusti 2009.



Herregud vad små vi var! Jag skulle fylla 18 några dagar senare och Kevin skulle fylla 22 år i november... Älskar när jag hittar gamla bilder för man kommer inte alls ihåg att det var så man såg ut. Jag är urusel på att fota och kan räkna på mina fingrar hur många bilder det finns på mig och Kevin tillsammans. Riktigt tråkigt för det är kul att ha!

I år fyller jag 21 år, Kevin fyller 25 år och vi firar 3 år tillsammans nu i sommar. Tiden flyger iväg även om det känns som att det varit vi föralltid. Ska från och med nu bli bättre på att använda min kamera som jag la ner några tusen på i höstas. Trodde att jag skulle fota mer bara jag köpte en systemkamera. Nja stämde inte riktigt. Den är klumpig och följer sällan med, men jag ska bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0