Avbruten träning och traktor-Snez

Lördag och det innebär som vanligt - Crossfit! Men idag blev det inte alls som jag tänkt mig. Löpning var uppvärmning och efter bara 1 km fick jag fruktansvärda smärtor i ryggen. Testade att varva pw och jogg men det gick inte. Att gå gjorde till och med ont så jag fick helt enkelt hoppa över hela passet idag. Ville bara skrika och gråta rakt ut. Jag blir så frustrerad. Är det inte knäna så är det bannemej ryggen. GAAAH!!!!!!!!!!!!!! Jag ska i alla fall boka en tid hos en kiropraktor på måndag. En i gänget är kiropraktor så jag lämnar över mig till henne. Jag är beredd att göra ALLT för att kunna träna obehindrat! Ska kontakta sjukgymnasten igen också. Jag ger mig inte. Allt som kan hjälpa tar jag hjälp av. Jag tänker inte bli offer för mina smärtor!

Åter till dagens pass. Det var 2 olika WOD'ar. Vid utegymmet i Pålsjö körde halva gänget bodyweight Fran (21-15-9 av burpees och pull-ups) där de jobbade två och två. En gjorde burpees och en pullups och resten vilade med sit-ups och boxjumps. Jag höll mig vid den stora fotbollsplanen där den andra WOD'en kördes. Där skulle man göra 100 däckflips.


Snez var en riktig kämpe och gjorde hela 112 st! Har nog inte träffat en så rolig människa som henne. Börjar skratta bara jag ser henne. Älskade Crossfit har gett mig så fina vänner!


Kommentarer
Postat av: ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två

Oj, 20 kg låter toppen! Mitt eget mål är tvärtom; att öka i vikt. Sedan i augusti förra året harj ag gått upp 9 kg, som har "satt sig rätt".



Crossfit är en träningsform jag gärna vill göra. Dessvärre är det här med barnvakt sånt som sätter hinder för det.

2012-03-31 @ 14:24:38
URL: http://tumadres.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0