Egentid

Sitter här i min ensamhet en fredagkväll, den andra i rad faktiskt. Kevins kompis flickvän åkte till Alanya idag för att jobba som servitris i 4 veckor så han var lite deppig så Kevin åkte dit och håller han sällskap ikväll.


Jag har tänt en massa ljus här hemma och njuter (konstigt nog efter att ha egentid hela
dagarna) av att vara själv!



Jag tillbringar denna kväll tillsammans med härliga Desperate Housewives!


Också suktar jag efter denna som ligger i frysen och gottar sig! Men jag ska försöka hålla
mig till att vara onyttig max 2 dagar i veckan. Eftersom jag fyller år på söndag så kommer den dagen att innehålla en del onyttigheter dessutom morgondagen då vi ska på Countryfest. Berättar mer om det imorgon!


Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewives så att jag inte lägger serien på hyllan ytterligare en gång. När jag väl börjat kolla så kan jag oftast inte sluta, men jag har svårt att få tid (jag har all tid i världen just nu, men den finns ändå inte) att sätta mig ner och börja kolla igen.

Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

B&J, mums :)

2010-08-24 @ 08:10:33
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0