Fullt ös

Hade fullt upp igår, därav ingen uppdatering.
Jag fyllde år förra söndagen och firade det igår med en födelsedagsmiddag/fest. Vi blev 8 st (4 par) till slut och hade hur trevligt som helst! Jag och Kevin var och handlade hem massor med tillbehör till tacos så det blev kvällens mat. Och herregud vad mycket där blev över! Men det är alltid bättre att där är för mycket mat än att man ska behöva snåla. Till efterrätt blev det marrängswiss som är min stora favorit. Det slår alla kakor och tårtor med hästlängder.
Sedan massor av godis, chips osv. Självklart tog jag för mycket av det också... 1 kg godis... När alla hade gått hem hade vi säkert 800 g kvar, så vi vet ju vad vi ska äta idag i alla fall... Haha.
Jag var jättedålig på att fota igår så det blev bara en bild..
Vi sjöng massor med Singstar, spelade GuitarHero, alla utom jag rökte vattenpipa (jag avskyr det!) och det var väl det som pågick i stort sätt hela kvällen.


Denna bilden kan faktiskt inte sammanfatta kvällen på ett rättvist sätt då det inte ser så livat ut. Det var roligare än vad det ser ut kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0