Jobb?

Gissa om jag blev glad imorse då jag upptäckte att jag fått detta mailet?

"Hej Paulina

Jag är intresserad av att veta om du fortfarande är arbetslös och är intresserad av att följa med mig ut en dag och städa hos några kunder…

Vi arbetar med allt från företasstädning, hemservice, barnpassning och trädgård.

Du får gärna gå in på vår hemsida och läsa om oss eller ring till mig"


Jag ringde självklart upp och hon ringer tillbaka till mig på måndag så ser vi hur det blir då... Inte för att jag har planer på att jobba som städerska en längre tid, men det är absolut en bra början. Alltid lättare att få jobb när man väl har det. Jag var även ute på IKEA och Maxi idag och frågade efter personalansvarig, men på IKEA fanns det endast de jobb som finns på hemsidan så hon hänvisade mig dit. På Maxi var det fullt änsålänge, skulle återkomma om ca en månad. Alltså går jag tillbaka om tre veckor och hoppas på bättre tur då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0