Snabb-update

En liten snabb uppdatering innan jag ska hoppa in i duschen!
Countryfesten i lördags var TOPPEN! Riktigt roligt, trevligt umgänge och mycket god mat. Jag lovar att ladda upp bilder så fort som möjligt, ikväll hinner jag dock inte då vi ska till min syster nu och låna några filmer och sedan vidare till Kevins syster för att äta tacos och umgås ikväll.
Jag har fått min leverans från Adlibris, böckerna ni vet. Lägger upp bild sedan och skriver lite kort om varje bok. Imorgon kan jag nog trycka in det. Ska till IKEA i Malmö imorgonförmiddag med Therese för att handla lite tallrikar och annat smått och gott. Som sagt, jag ska uppdatera mer om det som har hänt och det som komma skall, så fort jag får tid över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0