Avskedsdagen

Sitter ivrigt och väntar på ett samtal från Posten... Jag håller alla tummar för att jag ska få jobba nästa vecka, vill verkligen ha ett jobb!
Kom precis hem från en powerwalkrunda. Gick först med mamma och Shaggy som mamma passar (hennes vänninas valp), men han blev trött så snabbt så jag fortsatte sedan själv i en timme. Är nu nyduschad och ska ta och diska lite sedan laga lunch. Emma och fia (och kanske Therese?) kommer i eftermiddag, vi ska fika lite nu en sista gång innan Emma flyttar till Kalmar för att plugga i 3 år. Vi kommer självklart att ses under dessa tre åren men dock mer sällan :(
Ikväll ska jag ut och äta med K, Turkietgänget, Sandra S och Sandra F för att ses en sista gång innan Sandra flyttar till Avesta i Dalarna för att plugga i 1 eller 2 år. Så detta är en liten avskedsdag, en sorglig sådan!

UPDATE:
Det blev inget med Emma och Fia idag och jag fick ett samtal från Posten för ett litet tag sedan och de hade redan tillräckligt med folk, men han hör av sig nästa vecka om det behövs en inhoppare. Han avslutade samtalet "Då hoppas jag vi hörs nästa vecka!", det kan ju inte vara illa?! Eller? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0