Egentid

Idag har jag varit ute i solen igen, som jag alltid är när den är framme! Sedan körde jag K till hans firma för de skulle grilla och ha firmafest idag eftersom det är semesterdags nu. Efter det körde jag hem till pappa och fixade med hans dator. Hem snabbt och sedan ner till friskis för att träna ett HÄRLIGT medelpass så här innan helgen kickar igång. Jag körde sen hem till mamma för att hämta mina studentfoton som hade kommit. Tog ett ensamfoto utöver gruppfotot på studenten, det var det äckligaste jag sett! Jag såg gravid ut och min hud var SÅ vit, såg ut som att jag inte hade hört talas om vad en sol är. Så usch nej, det ska skickas tillbaka, behåller bara gruppfotot.
Sedan körde jag till Maxi för att handla min kvällsmat, vilket blev hamburgare med friscobröd, självklart. Köpte även grädde och jordgubbar som jag ska trycka i mig till Slumdog Millionaire snart.

Jag har hela lägenheten för mig själv ikväll så jag ska bara njuta av att vara själv och göra precis det jag känner för. Skönt att ha det så ibland faktiskt, det finns inget skönare att få rejält med egentid när man som mest behöver det.

Imorgon blir det LARS WINNERBÄCK på Citadellet i Landskrona med K, Emelie och Marcus. Fyfan vad livet är underbart. Detta är riktigt sommar för mig. Jag har under 4 somrar i rad varit på Lars Winnerbäck konsert, men förra året var han inte på turné så det blev ingen då. Så jag är överlycklig att jag äntligen ska få gå igen!

Nu ska jag slänga mig i soffan med täcke och kuddar och sätta igång filmen :)

PS! Provet kändes helt okej, bra mycket bättre än testprovet, så jag hoppas det går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0