Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en UNDERBAR vecka i Alanya! Vi har haft det hur bra som helst och solen har skämt bort oss totalt med dess värme och härliga bränna. Jag lägger upp bilder senare då vi alla delat med oss av våra bilder. Just nu har jag bara mina egna och det är roligare att lägga in när jag fått allas. Så bilder kommer inom kort och då även mer beskrivning av resan :)

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till helgmottagningen. Jag fick massor med eksem i Turkiet som inte vill ge med sig och jag har också fått fruktansvärt ont i min högra mandel och kan knappt svälja, dessutom har jag fått tre blåsor på läpparna. Så mamma ska följa med mig dit så får vi hoppas att jag kan få någon medicin för detta.

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Härligt, jag är också sugen att bege mig ut och resa

2010-07-26 @ 12:52:25
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0