Jobb update

Fick precis ett samtal från den tjejen på IKEA, som min syster rekomenderade mig att ringa till. Just nu har de inga lediga tjänster, men hon bad mig att skicka mitt CV till hennes mailadress så kommer det gå in i en datorbas som de letar i när de behöver ha in folk snabbt. Denna datorbasen gick även före den som man finns med i när man lägger upp sitt CV på hemsidan så nu har jag en lite större chans att kunna få något jobb ifall de behöver folk!

Nu börjar jag få in rutinen för detta med att ringa runder och söka jobb hit och dit, hoppas, hoppas, hoppas jag har gud på min sida som ser till att jag får ett jobb inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0