Lugn vecka?

Gick upp för 1,5 timme sedan då jag inte kunde somna om! Riktigt surt, men jag tar nog en liten nap i solen i eftermiddag för att ta igen den lilla sömn jag fick inatt.
Nu ska jag gå hem till mamma och äta frukost innan skolan börjar, kl 10.00. Nu börjar det närma sig slutet av sommarskolan, på fredag är det avgörande provet och jag ska ge ALLT jag har och plugga varje dag nu. Har redan tragglat in en tredjedel så ska fortsätta nu i dagarna.
Jag känner att jag behöver en fri vecka med så lite inbokat som möjligt. Ska ge allt på skolan och träning denna veckan, hade jag tänkt och ta det lugnt resten av tiden.
Det har blivit för mycket nu på kort tid, även om jag inte haft något planerat så har jag ändå lyckats planera nya saker för varje dag, så nu ska jag tagga ner lite.

PS! Nu har jag varit nyttig i 2 veckor, utan undetag! Men har fått stå emot många efterrätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0