Tatuering

Igår på konserten kom jag på vad det är jag ska tatuera en vacker dag!
Jag har länge velat ha en tatuering, men jag vet inte vad. Jag vill inte göra någonting innan jag vet till 110% att det verkligen är det jag vill.
Det som jag hela tiden har sagt är att den dagen jag får barn ska jag tatuera in deras namn på något sätt.
Och igår spelades den underbara låten "Kom änglar" och när jag hörde den första textraden: "Den vackraste stunden i livet var den när du kom" så gick det upp för mig!
Jag ska tatuera in mina barns namn och på något sätt få med "Den vackraste stunden i livet var den när ni kom". Lars Winnerbäck kommer alltid vara en av mina favoritartister och hans texter är så fruktansvärt genomtänka och fina. Därför ska jag i framtiden göra en tatuering där den textraden finns med tillsammans med mina barns namn.
Och innan det ska jag förhoppningsvis ha kommit på något mer jag vill göra. För den tatueringen är ett projekt om kanske 10 år, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0