Bröllopsprat

Herregud vilket fint bröllop det var igår för Victoria och Daniel! Jag kunde inte slita mig från tvn trots att vi faktiskt var på kalas och jag borde ägna tiden åt Madicken istället för tvn. Jag satt klistrad och ville bara se mer, mer och mer. Men till slut byttes det kanal och jag fick istället nöja mig med att sitta och prata med min syster om hur fint det var och "undra vad det blev för mat, undra vad de gör nu" osv.
Efter kalaset åkte vi hem till Richard och min syster för att kolla lite på fotbollen, men det blev också en del bröllopstittande. Bröllopstårtan var ENORM! 250 kg vägde den och var 11 våningar hög. Det var inte illa alltså.

Jag bara drömmer mig bort till den dagen då jag står vid altaret, visserligen lär jag inte bli lika uppvaktad som Victoria och Daniel och det kommer inte hålla (i närheten av) samma lyxklass. Men jag längtar ändå riktigt mycket tills jag själv står där och ska säga JA, till min underbara pojkvän (Hoppas på K, hihi). Skulle dock vilja att mitt bröllop varade i mer än en dag, för den dagen verkar vara så fruktansvärt underbar och en dag går så snabbt. Kan man inte förlänga just den dagen man gifter sig på? Det skulle varit en hel helg, det hade varit härligt!
Jag ska nog förlänga min bröllopsdag....


Blivande man och hustru? Hahaha, nej nu räcker det, nu börjar jag bli
lite rädd för mig själv! Det får vänta några år till, minst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0