Fest och underbar dag

Igår blev det full rulle för min del! Det var länge sedan jag festade så jag slog på stort och det blev en kväll på Swea, där det var studentfest. Kvällen blev riktigt lyckad och jag hade sjukligt roligt! Tack alla som gjorde min kväll, och extra tack till Tessi som bidrog med det lilla extra!

Vaknade idag till strålande sol och det blev en tur ner på stan för att kolla beach-handbollen på Gröningen med K och hans kompis Philip!
Nu har vi precis kommit hem och ska iväg och grilla hos K's föräldrar. Härligare lördag än så här blir det inte!
Jag ska bli bättre på att lägga upp lite bilder, men jag är så dålig på att ta med mig min kamera!

Solbrännan börjar hitta rätt och jag känner mig redo för att ligga och steka på Gröningen i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0