Här utnyttjas solen till fullo!

Underbart väder är vad vi har haft idag!
Det har jag firat med att ligga på Viskängen och sola ryggen, som inte fått sig så mycket sol hitills då jag hellre solar framsidan.
När jag hem igen så följde jag och K med Philip på en åktur i hans båt. Riktigt härligt! Men jag blev grymt
sjösjuk dels p.g.a. att jag har jättelätt för att bli både sjösjuk och åksjuk och för att K och Philip skulle retas med mig genom att köra snabbt som FAN!
Nu ikväll beställde jag och K varsin pizza och satte oss på Gröningen och åt där, A och E-klassen hade grillkväll där, kul att träffa de människorna igen! Nu kollar jag och K på Old School på 5an, riktigt kul film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0