Jag älskar mitt liv just nu!

Jag älskar denna dagen!
Jag har varit hos frisören och äntligen tunnat ut och toppat mitt hår.
Jag har fått betyg i Näringslära, vilket blev ett VG, fick betyg i Samhällskunskap A, vilket blev ett VG och sist men inte minst så fick jag mitt betyg på mitt projektarbete, vilket blev ett MVG!
Fy vad jag är glad! Allt känns mycket bättre nu och jag börjar kunna se ljuset av tunneln igen :)

Jag och K var och kollade på en soffa igår som vi hittade på Blocket och bestämde oss för att vi ville ha den, så vi ska åka och hämta den om en timme.
Dessutom betalade vi det sista på resan igår, så nu är det också fixat. 15 juli - Alanya med underbara vänner.
Allt bara flyter på just nu och jag kan inget annat än att ÄLSKA det!

Till sist vill jag också tillägga att jag är så fruktansvärt kär i K och jag känner mig äntligen LYCKLIG igen efter en tid med stress, press och misslyckande!
Tack för att jag har så underbara vänner, pojkvän och familj.

När du kom till världen skrattade alla och du grät…lämna inte världen på samma sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0