Madicken 3 år!

Det har varit mycket de två senaste dagarna, bland annat 3-års kalas för min underbara Madicken igår!





Du har blivit så stor och tiden har gått SÅ snabbt. Att det är samma flicka
på bilderna kan man inte tro! Det är nästan exakt 3 år sedan den nedersta
bilden togs.
Du var precis den där lilla bebisen på bilden som bara låg och sov hela tiden.
Nu kan du springa, leka, prata, sjunga, ja allt som en stor tjej kan.
Du är faktiskt ganska stor nu och jag vill inte riktigt acceptera det.
Tiden går alldeles för snabbt, jag hänger inte med i svängarna.
Jag är iallafall otroligt glad att det är just DIG jag är faster till.
Jag älskar dig, min solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0