Midsommarafton

Jag har haft fullt upp nu i två dagar så jag hann inte uppdatera innan jag for iväg på midsommarfirande!
Jag, K och Friberg (och K's familj och syster m. pojkvän osv) åkte till Klostersågen, som ligger utanför Sjöbo, igåreftermiddag och har tillbringat hela gårdagen, natten och eftermiddagen där. Vi kom hem runt kl 20 ikväll och det har varit full rulle sedan kl 16 igår så jag är lagom trött.
K har firat midsommar på detta stället i 3 år i rad nu och jag fick äran att hänga med i år. Där finns ALLA, notera alla, sorters människor. Bland annat Loulou frrån Idol 2008, en man i kodräkt, barnfamiljer, tonåringar, äldre män, äldre kvinnor, ungdomar, ja alla möjliga människor. En större blandning av folk än vad som finns där, får man leta efter länge!
Jag var skeptisk till att fira midsommar där från början då jag inte kände till stället och det var uppemot 100 personer som skulle fira tillsammans. Men det blev riktigt roligt och jag ångrar inte en sekund att jag följde med!

Kan berätta om en liten incident som inträffade igårkväll då jag och Ida (K's syster) följde med 6 kvinnor på kvällspromenad, bland annat K's mamma och Idas föredetta lärare. Jag gick med K's mamma, Idas lärare och en annan kvinna och när vi är utmed den stora vägen där alla bilar kör så utbrister min kära svärmor "Vi moonar för bussen! Kom igen, jag säger till när vi drar ner byxorna... 1,2,3", och där moonade 4 tjejer för en buss samt inför en fartkamera.. Jag kan inte annat än säga att vi är lite smått sjuka, det är inget man brukar syssla med när man är med sin svärmor, hehe.

Jag kan sammanfatta denna lilla resa som väldigt rolig! Jag har dock sovit i bilen inatt då K tog upp hela vår madrass och de hade FEST och hög musik kl 5 på morgonen precis där vi sov, så jag gav upp och la mig i bilen. Så jag kan ju säga att jag kommer sova otroligt gott inatt i min älskade säng!

Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0