Solsting!

Herregud säger jag bara! Jag har varit ute i solen konstant nu i 5 dagar och idag fick jag konsekvensen av det... Sönderbränd rygg. Jag som knappt solat ryggen tänkte satsa rejält idag på Gröningen. Så jag slängde på solfaktor 6 istället för 15 som jag haft innan, då jag inte fått någon bränna alls av 15. Men det var inte smart gjort. Så jag stannar nog inne större delen av dagen imorgon, med sorg i mitt hjärta!
För imorgoneftermiddag bär det av till Gröningen återigen för en mysig grillkväll med nästan hela Turkietgänget inklusive Sandra F!
Jag älskar detta väder, men redan imorse kände jag mig yr och helt väck när jag satt i skolan, och kom på att det garanterat måste vara solsting, ändå ger jag mig ut under de värsta soltimmarna och pressar i 4 timmar.
Det har iallafall varit en trevlig eftermiddag på stranden med Emelie, Sandra, Sandra och Anna!

Ikväll blir det till att sitta inne i soffan och kolla på film, Farsan blir det!
Med en god bakpotatis med kräftsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0