PUH!

Herregud vilken stressig eftermiddag!
Detta är vad jag hunnit med på ca 3 timmar.

- Kl 12.30: träffa Amanda, Therese och Marina för att leta efter björkris som vi ska ha till flaket imorgon.
- Cykla hem för att hämta ölburkar som vi ska ha bakom flaket.
- Köra ner i stan och fixa ett förkläde som jag ska ha över min klänning för att den inte ska bli förstörd om det hänger nallar och blommor och sånt på mig.
- Hämtat ut mitt studentplakat.
- In på OJ! för att handla smör och muffins till imorgon, då Linda inte tåler mjölk som det är i tårtan.
- Köra till hemmakväll och köpa godis till imorgon.
- Köra till pappa för att hämta sprit.
- Köra hem igen med spriten och hämta min klänning som jag ska ha imorgon
- Tillbaka till pappa för att slänga in den i tvättmaskinen.
- Hem igen för att bära ner spriten, godiset, smöret och det till min bror som var och hämtade allt vid kl 16.

Känner att jag behöver andas ut lite nu för att orka ta nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0