Återträff med Ugandagruppen

Det blev ingen före-bild på mitt hår innan jag färgade det, för jag glömde helt av det!
Men har hittat en efter-bild på kameran så den slänger jag in.

Igår hade vi återträff med Ugandagruppen hemma hos Jonna och det var hur trevligt som helst! Sista gången vi kommer kunna ses allihopa då många ska åt andra håll efter studenten, en till Norge, en till Vietnam och en till Norrland... Säkert fler som ska iväg, men iallafall så kommer vi splittras efter morgondagen, och det är med sorg i hjärtat jag säger hejdå till dessa underbara människor :(
Men vi hade SKITKUL igår och det är jag glad för!


Lilla Jonna i Gobbos enorma skor! 10 storlekar större än hennes skostorlek.


Vi grillade kött och åt klyftpotatis, tzatsiki och sallad till, riktigt gott!


Halva Ugandafamiljen :)


Glada flickor och en Niklas som smyger sig in i hörnan


Jag kom också med på ett hörn, och här är också mitt nyfärgade hår :)


Jonnas sjukligt söta hund, Stella.


Levande lilla nallebjörnen


Dirtytalk pågår ;)


Pepp inför utgång i Jonnas källare med biljard och hög musik.


Denna bilden får avsluta kvällen!

Jag hade en skitkul kväll även om jag var den enda som höll mig nykter hos Jonna, för att jag kört bil ut till henne då hon bor i Påarp. Men jag blev pepp efter alla andras peppande så vi körde hem och lämnade bilen så hängde jag med ut. Tanken var att vi skulle till studentfesten på Swea, men efter en timme i kö så gav vi upp så det blev lite soft på Docken istället och sen Mc Donalds.
Jag hade en jättetrevlig kväll trots att det inte blev som vi hade tänkt oss.
Tack min underbara Ugandafamilj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0