Lättnad

ÄNTLIGEN! Projektarbetet är inlämnat! 32 sidor allt som allt + en tidning som bilaga.
Efter 1 års kämpande med insamling av pengar, intervjuer, resa, rapportskrivande,
redovisnining är det äntligen färdigt!
Detta ska firas med att införskaffa den älskade Electrolux Ergorapidon! De kommande dagarna
kommer golvet vara skinande rent för jag kommer inte kunna låta bli denna underbara sak.

Jag och K ska dessutom åka och kolla på ett nytt soffbord idag som jag hittade på blocket i måndags.
Hoppas det blir ett litet köp där också!

Nu är det ledighet i 5 dagar. Jag ska NJUTA och imorgon ska jag och K storstäda hela lägenheten
och möblera om i vardagsrummet och sätta upp den nya tv-bänken.
Detta kommer bli kul, längtar faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0