Allt går i ett

Dagarna går i ett just nu. De dagar jag praktiserar är jag på Åhléns mellan 9-17 så allt jag gjort under dagarna förut får jag nu försöka hinna med när jag kommer hem. Kom inte hem förän kl 21 ikväll för jag var på IKEA, Väla, körde hem till Emmy och lämnade en ananaspaj och sen hem till pappa och lämnade bilen och pratade med honom lite. Så idag blev det ingen träning och alldeles för sen middag.

Imorgon ska jag ge gärnet på cirkelfysen och sedan köra full rulle resten av veckan. Efter att ha sett dagens final i Biggest Loser Sverige så kan jag inget annat än vilja bo på Friskis några veckor framöver... Jag har även bestämt mig för att uppdatera mitt nuvarande Jympakort till ett All-kort som innebär att jag får tillgång till både gymmet och spinning. Eftersom jag jobbar så mycket nu i december och det blir många sena kvällar så kan det vara skönt att gå och träna på morgonen istället.

Nej nu ska jag hoppa i säng och ta en sovmorgon imorgon för då är jag LEDIG. Och så även på onsdag. Så imorgon kör jag en julstädning och sedan åker julsakerna upp. Foton kommer när vi fått upp det vi ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0