Pengar är på G

Ja, jag har fått jobb i stort sett hela december. Detta är min sista lediga helg fram till julafton. Så jag njuter så mycket jag bara kan. Jag börjar jobba nästa helg och jobbar flera dagar i veckan samt alla helger (utom lördag den 18 dec) fram till julafton. Jag jobbar till och med på självaste julafton... Dock bara ett kort pass; 10.00-14.00, så jag klagar inte. Det är ju pengar som är resultatet av slitet så.
Och förövrigt är det på Åhléns jag jobbar. Jag var tydligen så otroligt flititg i onsdags och torsdags att de ville ha in mig 19 dagar av 28! Jag klagar inte. Jag får kassavana och en härlig merit att lägga till på CV:et.

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG FÖR ATT JAG ÄNTLIGEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 19 ÅR KAN KÖPA ORDENTLIGA JULKLAPPAR TILL MINA NÄRA OCH KÄRA!

Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår fin lycka, vad för jobb?

2010-11-20 @ 19:45:12
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu såg jag åhlens, vad kul

2010-11-20 @ 19:45:39
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0