Full rulle

Nu är jag tillbaka igen. Det har varit två dagar med full rulle. Har suttit barnvakt både igår och idag och det har gått superbra bägge dagarna. Fick två träningsjackor idag. Perfekt! Sådant man gärna inte lägger pengar på då de kostar närmare 500-lappen för en bra jacka.

Jag har nu också tagit tag i träningen igen. Mitt träningskort gick ut i juli och sedan dess har det varit promenader som hållt min kropp i hyfsad form. Men i onsdags tog jag mig i kragen och köpte ett nytt årskort på Friskis och körde även en lunchjympa. Idag var jag på det igen och satsade gärnet på medeljympa nu ikväll. Så nu kan jag hålla helg med gott samvete och njuta av några bitar 70% choklad...

Nu ikväll har mamma varit här, vi har kollat på "Sommaren med Göran". Jag har sett den innan men mamma hade inte sett den än och ville så gärna se den. Och Kevin är på firmafest idag så jag kände att jag lika gärna kunde passa på att umgås med mamma lite.

Här kommer en bild från ett kalas i början på september. Min brors frus kalas närmare bestämt.
Bror, syster och jag.

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

fin blogg :)

2010-10-09 @ 11:05:42
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0