Gå vidare..

Har precis fått tag på personalansvarig på EM efter 5 försök. Hon sa att jag får ha ännu mer tålamod och att jag skulle söka annat sålänge, men ska de ta in en praktikant så ligger jag mycket bra till. Så nu är jag inställd på att gå vidare och lägga EM bakom mig. Skulle det visa sig att de vill ha in mig som praktikant så är det bara ett stort plus. På måndag ringer jag min handläggare på arbetsförmedlingen och bokar ett möte. För nu vill jag bara ha en praktikplats så att jag kan komma ut i arbetslivet inom det snaraste. Jag har sökt så många jobb nu, men bara fått napp på Metro och EM och jag känner att jag har mycket större chans att få en praktikplats än en tjänst med tanke på min arbetslivserfarenhet.

Det är bara att bita i det sura äpplet och inse att man inte alltid är lyckligt lottad och kanske inte får precis det man önskar. Men ja é inte bitter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0