Magkatarr it is

Det blev ingen jogging idag.. Det blev vårdcentralen istället. Jag mådde jättedåligt hela kvällen igår så jag bestämde mig för att ta tag i det och åka till doktorn. Det var vad jag trodde, magkatarr. Så nu har jag fått tabletter som jag ska äta och förhoppningsvis ska det ge med sig!
Jag har tappat räkningen för hur många gånger jag haft detta nu, så jag känner igen symtomen och kan själv lista ut vad som är på gång då illamåendet kommer smygandes.

Håller på att avsluta mitt andra projekt nu och det var fanimej jobbigare än vad jag trodde. Så imorgon blir det storstädning av lägenheten och sedan igång med nästa projekt. Bilder kommer imorgon om jag lyckas avsluta detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0