Arbetssökande

Idag gjorde jag mig iordning, åkte ner till biblioteket och skrev ut CV och personliga brev. Körde sedan runder för att lämna dessa till varje butiks personalansvarig. På tre av ställena jag besökte var inte den personalansvariga tillgänglig så jag ska tillbaka på fredag och måndag och lämna CV till dom.
Håller tummarna för att någon ska nappa!

Köpte dessutom ett par nya Reebok Easytone idag, dock i en halv storlek mindre då dom inte hade 38 kvar och det kom inte in fler heller.. Så nu blir det att gå omkring här hemma och se om det finns möjlighet att mina fötter klarar av en halv storlek mindre.

Nu väntar disken på mig, sen blir det idol. Hoppas på lite mys med min älskade också som för tillfället är alldeles för besatt av datorspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0