Extrem trötthet

Jag har ännu inte satt igång med mina projekt som jag har på gång. Ska ta tag i det nu i helgen tänkte jag.
Jag är otroligt trött. Sov 1½ timme nu i eftermiddags, men känner att John Blund hänger över mig igen.
Var uppe redan 06.45 imorse för att tvätta sedan direkt efter tvätten gick jag 7 km i Pålsjö så nu är jag mer eller mindre död i hela kroppen.
Har varit jättetrött nu hela veckan och imorgon ska jag passa lillen så då är det full rulle. Men på lördag ska Kevin hjälpa sin kusin att flytta under dagen och sen ska han ut och festa på kvällen så jag bara längtar efter en LUGN lördag för mig själv. Jag ska fixa och greja under dagen, sen på kvällen vill jag bara vara för mig själv och kolla någon film.
Ikväll tänkte jag gå till mamma och hålla henne lite sällskap om hon är hemma. Kevin sitter bara och spelar datorspel nästan hela kvällarna numera så jag känner inte att det är så kul att vara här.

Intervjun igår på EM gick jättebra. Det tog bara en kvart då hon redan lät övertygad. Hon skulle prata med sin chef imorgon och hör av sig på måndag om besked. Så nu hoppas jag riktigt mycket på att jag får det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0