Två dagars uppdatering

Igår varken hann eller orkade jag med något bloggande då jag hade fullt upp hela dagen.
Vi hade tvättid hela eftermiddagen och sedan bestod kvällen av filmmys och hämtemat. Grekisk sallad med kyckling för min del och pizza för Kevins. Jag håller mig på min nyttiga sida än och åt bara onyttigt en dag förra veckan. Tackade dessutom nej till godis den dagen jag hade min "onyttighets-dag" så jag är på god väg att komma ur "gotteträsket".

Igår hade jag också en vilodag från powerwalken. Efter att ha gått 5 dagar i sträck så sa min kropp ifrån. Men idag var jag på det igen och tog 5 km rundan vid 18-tiden. Jag städade på Emelies pappas jobb i förmiddags då jag egentligen hade tänkt powerwalka, så det fick bli nu ikväll istället.
Idag gick jag rundan själv och det var riktigt tråkigt, men imorgon följer Anna med så då får jag äntligen lite sällskap igen och då blir det den efterlängtade MILEN.

Jag och Kevin har haft det väldigt "berg-och-dalbanigt" i vårt förhållande ett tag nu så igår beslutade vi oss för att ha lite tid ifrån varandra, så jag är för tillfället hos mamma och ska sova här. Jag och Kevin har inte träffats sedan igårkväll och tanken är att jag ska sova här imorgonnatt också, men jag vill inte det och försöker övertala Kevin att få komma hem igen. Vi behöver tid ifrån varandra men jag trivs bättre hemma och ligger hellre i sängen där hemma medan han sitter i rummet bredvid. Vi får se hur det blir iallafall. Men jag ska hem imorgon under dagen oavsett vad och städa undan lite och bara vara.

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok som jag aldrig tar mig igenom. Har läst den nu i flera veckor och längtar tills den är klar så jag kan få fortsätta på en annan bok! Ut ur mörkret heter boken jag läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0