-0,4 kg

Fredag, äntligen! Detta innebär också att en ny vägning ska göras. Sagt och gjort, vågen visade 62,9 kg. Det känns super. -0,4 på en vecka. Inte mycket, men förra veckan hade jag en viktminkning på nästan 1 kg så detta är det helt okej. Eftersom jag tränar tung styrka för att bygga upp muskelmassa samtidigt som jag tränar kondition för att förbränna fett så är jag nöjd sålänge vågen visar minus.

Nu har jag 1,9 kg kvar till mitt första mål, 61 kg. Mitt slutmål är 60 kg och det känns inte avlägset alls! Det som känns extra bra just nu är att jag inte ätit Cambridge sedan i helgen och ändå har jag gått ner nästan ett halvt kg. Tänk då nästa vecka när jag äter Cambridge, då kanske jag går ner 1 kg? *Önsketänkande*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0