CV fix

En länk till utbildningen jag ska söka till har önskats, så är ni intresserade av att läsa om den, tryck HÄR.

Idag har jag suttit och fixat med mitt CV samt tagit nya bilder som jag kan ha istället för min snart 2 år gamla bild där jag ser ut som 16 år. Det blev hela 88 bilder så det var inte det lättaste att välja en utav dem. Jag har sparat två bilder som är kandidater och har nu tagit en av dem. Tröttnar jag så kan jag ju alltid byta ut bilden.
Tänkte dela med mig av dess två här, så here we go!

Kandidat nummer 1

Kandidat nummer 2.

CV:et som jag skickade iväg idag innehåll kandidat nummer 2. Men jag är inte helt ense med mig själv om det känns rätt eller inte. När bilder blir förminskad ca 70% så ser jag väldigt konstig ut, enligt mig själv. Men men, jag tänkte ta fler en annan dag, men idag har jag fått nog av att smila inför kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0