Jag seglar i medvind!

Kunde inte motstå vågen imorse. Var bara tvungen att se om dessa tre Cambridgedagarna har lämnat några spår efter sig. Och JA det har det! 1,5 kg lättare är jag nu! ÄR SÅ GLAD! Nu väger jag 61.1 kg, vilket betyder 0,1 kg till mitt första delmål och endast 1,1 kg till mitt slutmål. Fan vad livet är underbart just nu.

Jag mår inte bättre idag så det blir ingen träning idag heller, möjligtvis en promenad så att jag får röra på mig lite.  Det är nu efter tre dagars ren kur som fettförbränningen tar fart. De tre dagar som har gått har endast tömt mig på slaggprodukter och tömt ut mitt reservlager så det är nu man börjar rasa i vikt! Därför blir frukost och lunch Cambridge men i eftermiddag tänkte jag äta något mellanmål och ikväll en sallad med keso.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så FRUKTANSVÄRT duktig paui!! ÅH man blir så stolt över dig, och samtidigt sjukligt peppad! Är du med på sockerfri månad? :D

2011-04-22 @ 00:01:38
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0