Nyttiga jag är tillbaka


Nu är jag tillbaks i de nyttigare svängarna igen! Dagens frukost ser ni här, två knäckebröd med hamburgarskinka, keso och rädisgroddar. Supergott och det mättar mer än vad man tror! Till lunch blir det sallad med keso, yes, jag har fått dille på keso nu. Det är så gott och gör salladen krämig utan onyttiga dressingar. Efter Kevin har slutat jobb så är det dags för ett besök hos vår Cambridge-konsulent. Nya bars har kommit och vi köper idag vår sista omgång. De nya barsen kostar 750 kr för en veckas måltider (21 bars) och det är en höjning på 130 kr. Så nu får det räcka. Men ett ryck till ska jag köra och inte förstöra det genom att äta godis 4 dagar i rad efteråt ;-)
Nu ska jag smörja in mig i solkräm och gå ut på Viskängen för att sola mig ännu brunare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0