Söndag

Igår gjorde jag högskoleprovet 8.30-16.20 och därav ingen uppdatering på hela dagen. På kvällen kom lite vänner hit och jag hade inte tid att uppdatera då heller. Jag ger upp min "matdagbok" nu, jag tror ni har ett litet hum om vad jag äter nu. Det har varit extremt pressande att hela tiden tänka på att jag måste fota det jag äter, så numera kommer jag istället lägga upp vad jag äter lite då och då.
Om inte ni har ett stort önskemål om att få läsa om vad jag äter förstås.

Idag tänkte jag färga håret, har köpt ny hårfärg så det är bara att sätta igång. Ska försöka få till en bra före- och efter bild. Kl 17 ska jag och Kevin spela badminton med Louise och Clara, ska bli så kul! Kunde inte träna på hela dagen igår pga provet och jag är redan rastlös trots att jag tränade i fredags.
Men först - min bloggrunda som ska läsas igenom!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu jävlar paui, nu har jag köpt träningsskor :D Ett steg på vägen! Haha.

2011-04-03 @ 14:27:01
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0