Linda


Mycket av mina tankar har de två senaste veckorna gått till Linda och hennes familj. Linda somnade den 29 mars in efter 16 månaders kamp mot cancern, endast 34 år gammal. Efter sig lämnade hon sina tre barn (11 år, 2,5 år och 16 månader gamla), sin bonusson på 6 år och hennes man Lars. Jag har följt hennes blogg sedan i höstas då hon vann priset årets hjälte mama. Även om jag inte känner Linda eller någonsin har pratat med henne så har jag känt mig nedstämd dessa veckorna och haft henne i tanken flera gånger om dagen. Det är helt otroligt vad en människa kan beröra en genom en blogg.
Idag begravs Linda och jag ska tända ett ljus för henne ikväll.

Det är så lätt att ta livet för givet och tänka "det händer aldrig mig..". Aldrig att jag ska tänka den tanken mer. Jag ska uppskatta varenda dag jag får vandra på denna jord! Det är ett privilegium att få leva!

Kommentarer
Postat av: C

Aaa, visst blir man ledsen. När jag läste hennes blogg första gången var just 29 mars. Inlägget högst upp på sidan berättade att hon inte fanns mer. Det inlägget var publicerat för 5 timmar sen (då).



Snacka om hur konstigt det känndes att läsa något som någon som levde för ca5 timmar skrev, men som då inte fanns mer. Gud vad nere jag var då

2011-04-19 @ 18:13:07
URL: http://Www.custuzs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0