Vattenlös

Äntligen fredag! Och världens bästa sol är framme, vilket betyder solning på Viskängen i eftermiddag! Jag vaknade imorse och gick på toa som vanligt, när jag skulle spola gick det inte, det kom inget vatten i toaletten. När jag skulle tvätta händerna kom inget vatten. Inte i köket heller. Vattnet är alltså avstängt, men ingen lapp har kommit upp om det så vi har inte hunnit samla på oss något vatten, så vi har ca 50 cl vatten som vi kan dricka, tvätta händerna i och borsta tänderna med. Det jag blir förbannad på är att detta inte är första gången detta händer. Detta är säkert fjärde gången jag vaknar och det inte kommer något vatten ur kranarna.

Nu ska jag göra vid mig och åka till Väla och handla present till systern min som fyller 30 år på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0