Börjar bra... Not

Fan vad det börjar dåligt med denna utmaningen... Blev ingen träning alls idag. Kom hem efter jobb till ett KAOS. Vi har haft en hantverkare här som fixat vår läcka under badkaret. Trodde bara det var badrummet som skulle vara kaos, men hela hallen var klädd i papper och massor med grejer, en stor slang genom hallen och sovrummet så nu står alla grejer här hemma huller-om-buller. Dessutom skulle jag kolla Kevins match idag kl 17.30 så det blev alldeles för stressigt. Var hemma 16.15 och skulle hinna packa träningskläder, ta mig till Friskis, träna, duscha och vara hemma igen till 17.30. Jag fick inte ihop den ekvationen så det blev ingen träning.

På lördag har jag planerat att göra yoga, det kan jag glömma. Vi ska ha kalas för mig kl 14 och innan det ska jag ta tag i att baka och även städa. Så det blir träning onsdag, torsdag och fredag. Jag kommer inte undan, det SKA tränas tre gånger denna veckan! Nu ska jag mysa med min kära innan det är dags att sova IGEN. Eftermiddagarna går alldeles för snabbt. Känns som att man bara jobbar och jobbar!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

sv: Nej faktiskt inte! Min mamma gick också på det samtidigt som mig och när vi slutat på Cambridge så gick vi först efter GI sen åt vi sallad och sånt "nyttigt". Vi båda blev väldigt besvikna. Och sen har min bror också gått på det innan oss och han gick väl ner 15kg tror jag sen gick han upp 7igen när han slutade och han gjorde som vi :P Fast det är ju kul att det funkade för din familj! :D Och tack för "Pushen" :D jag ska kämpa denna gången! :D

2011-08-17 @ 10:41:37
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0