Det går som det ska!

Frånvaro igen.. Jag är inte bra på detta alltså! Men nu ska ni i alla fall få en uppdatering på mina mått jag tog igår.

Mått den 6 augusti 2011

Mage tjockast: 83
cm (- 1,5 cm)
Mage smalast: 67
 cm (Ingen förändring)
Naveln:
 73,5 cm (- 1 cm)
Byst: 87 cm (- 1 cm)
Höger lår: 53,5 cm (Ingen förändring)
Vänster lår: 53 cm (Ingen förändring)
Höger arm: 26 cm (Ingen förändring)
Vänster arm: 26 cm (Ingen förändring)

VIKT: 58,3 kg (Ingen förändring på 3 veckor)



Nu börjar det stanna av i måtten. Jag har kanske nått idealet för min kropp nu snart? Känns för jävla bra ska jag säga. Stolt som en tupp är vad jag är. Vikten har legat under 60 kg i 7 veckor nu och jag ser inte ut att öka heller. Jag ligger stadigt runt 58 kg och det var mitt mål när jag hade nått 60. Jag ville ner ett par kg till så jag har lite att pendla mellan. Aldrig över 60 kg igen. Nu ska jag hålla mig här nere under sträcket för jag trivs fruktansvärt bra med denna vikten! Även med min kropp. Lite mer muskler och en större rumpa, sedan är jag nöjd! (tror jag) Att vi tjejer aldrig är nöjda... Är det något ärftligt inom det kvinnliga släktet, eller? Att aldrig vara nöjd, alltid är det något som är fel på våra kroppar!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

du har ju hur snygg kropp som helst!!! njut av livet och lev :)

2011-08-15 @ 20:29:09
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0