Det tar emot...

V.7 i utmaningen

Shit vad jag är trött ikväll... Ögonen går nästan i kors när jag kollar in i datorskärmen. Ljuset bländar mig nästan. Också kommer jag precis på att jag glömt göra dagens lucka... Fan.

Bara att ta på träningsskorna, rulla ut mattan och planka på i 5 min och sedan på med full styrka och köra armhävningarna... Men usch vad jag inte orkar och helst bara vill skita i det. Men vad är det man säger? När det tar emot att träna. Gör det ändå. Det finns inga genvägar till en snygg kropp så bäst att kämpa på och lägga latheten och tröttheten åt sidan och bara KÖRA!

Kommentarer
Postat av: tess

yes ;D Så goda!!

2011-12-07 @ 23:05:51
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0