Godmorgon andra advent!

Jag är redo för hot yoga idag! Halsen gör inte alls så ont som den gjort andra dagar även om det fortfarande inte känns helt bra än. Men nu har jag faktiskt fått nog, nu vill jag träna så jag tänker trotsa och testa! Det kanske går hur bra som helst, varför ska jag då sitta här hemma och drälla och vänta ut tiden? Nej, min skäl. Nu kör jag på!
Tänkte att jag skulle köra lite tidigare och sätta mig i massagestolen en omgång innan yogan. Är stel mellan skuldrorna, troligtvis efter plankan jag gjort dom senaste dagarna. Är uppe i 15 min plankan nu på 3 dagar. Tänk så många minuter det blir på 24 dagar! Och 5 min om dagen har ALLA. Det finns ingen ursäkt. Endast lathet stoppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0