Här kommer bossen!

Tittar in snabbt och säger hej! Jag ska vara nere på stan och jobba mellan 11.30-14.30. Jag är arbetsledare för dagen då dom "riktiga" arbetsledarna behövs nere i Malmö och Lund pga brist där. Så idag är det jag som bossar, hihi. Jag gillar ju det, är gärna den som har kollen och ser till att det händer något!

Efter jobbpasset ska jag in en snabbis på Lagerhaus och köpa tryffelformar med tillhörande tryffelbok. Kevins syster hade köpt det och det blev supergoda och fantastiskt fina! Och sedan ska jag ta en snabb tur till IKEA, måste inhandla nya adventsljus då dom jag köpt är på tok för stora för min adventsbricka.

Jag hinner inte slänga ut bilder nu, jag måste göra mig iordning så nu är det bloggfritt under hela dagen. Är nog inte hemma igen förrän vid 16-tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0