Julbaket kan dra igång!


99 spänn för detta! Lite väl kan snåla jag tycka.. Men vill man ha roligt får man bekosta nöjet lite! Här ska det bakas tryffel, ja jävlar i det. Har ni några tips på god tryffel eller pralinsmak? Pepparkakstryffel är redan ett måste.

Köpte lite fina burkar på IKEA som jag kan förvara julgodiset i. Roligare att ha det i burkar som man kan ha framme än i en skål i kylen. Jodå, jag klarar det galant att ha godis stående utan att bli mer sugen än om jag inte hade haft det där. Värre är det för Kevin...

Nu ikväll ska vi iväg på bio, Tintin i 3D är tanken. Älskar effekterna av 3D-filmer, blir nästan som ett litet barn igen. Det är ju så häftigt med alla saker som kommer ut ur filmduken. Ett stort minus är glasögonens tyngd. När vi kollade på Avatar i 3D fick jag nästan lite "skavsår" på näsan...

Ha en fantastisk fredagskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Saffran är oerhört gott! Precis som kaffe och vit chokladtryffel!

2011-12-02 @ 18:42:56
URL: http://popidou.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh det lät gott! Men jag har ätit massor med dumt (MAAAASSOR!!!) den här veckan så från och med måndag får jag snällt sluta tvärt, jag känner mig riktigt sladdrig nu ;) vi var faktiskt ute och sprang och sväng förut, inte så långt men alltid nåt. annars har jag inte tränat alls, tar en vilovecka och kör igång igen på måndag!



tråkigt att du inte blir bra! hoppas det går över snart, annars kanske du kan testa att träna ändå och se, det kanske bara är på morgonen halsen gör ont ändå. jag är snorig varje morgon hela vintern för att det är rätt kallt här inne på natten, men sen går det över. hoppas du kom iväg på yoga idag! jag är jättesugen på yoga nu men jättetrött på min yogadvd, vill ha en ny ju men det är jättesvårt att hitta nåt bra.



nu måste jag sätta in laxen i ugnen så vi får nån lunch idag. du får visa bilder på all tryffel sen, det låter gott! jag klarar inte alls att ha något framme utan att bli sugen ;)



ja förresten, Göteborgsvarvet 2013 är spikat! :) det ska finnas nåt som heter Midnattsloppet också, det är 10km tror jag men datum för Göteborg är inte spikat än. hoppas det blir av, då kör jag nog på det iställt för Tjejmilen, det är en bit till Stockholm ändå.



ha en bra helg! kramar

2011-12-03 @ 12:50:32
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: HurtMaja

Gottigotti!

2011-12-03 @ 17:58:42
URL: http://hurtmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0