Julklappar - check


Nu är äntligen alla julklappar både handlade och inslagna. Så jäkla skönt att ha det klart. Nu är det bara mer julbak som ska fixas innan julafton. En runda till med Rocky roads (tredje gången jag bakar dessa, en viss Kevin heter nog dammsugare i efternamn), chokladkola och nyttiga bollar ska det bli! Måste lägga upp bilder och recept på mitt julgodis. Bakade ju saffranspraliner och chokladknäck i fredags, men det har jag glömt visa er.

Var hemma hos mamma några timmar i eftermiddags och pratade av mig. Berättade om mitt svanskote-problem. Hon tyckte den kändes väldigt konstig, den står liksom ut?! Den har aldrig suttit normalt men nu sticker den ut ovanligt mycket. Det känns som att jag har en hasselnöt i början av rumpspringan. Jag ska ringa sjukvårdsupplysningen imorgon och fråga vad jag ska göra! Måste gå att operera och "fila" ner svanskotan lite? Man måste ju kunna sitta och ligga normalt utan att störas av sin svanskota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0