Redo för Sälen


Jag har haft fullt upp sedan jag vaknade imorse. Men nu är jag äntligen klar! Jag har hunnit med 45 minuters hot yoga (såååå skönt det var), handlat frukost och annat övrigt vi ska ha i Sälen, postat ett Traderapaket, hämtat en jacka hos Joel, packat klart, städat undan i hela lägenheten, diskat undan, slängt alla sopor och vattnat alla blommor. Så nu tror jag att allt är klart! Puh. Är inte alls pepp på att åka. Jag är riktigt hemmakär och har haft så mysigt här och hemma hos svärföräldrarna i jul att jag har ångest att vi ska åka. Men det blir säkert roligt när jag väl är där. Det hoppas jag i alla fall ;-) Bokade skidor över nätet nyss så det är bara att hämta ut imorgon när vi kommer till backen. Det var billigare och jag misstänker och hoppas att jag slipper stå i den svinlånga kön för skidhyrning.

Jag tar med min dator upp och fick nyss reda på att man kan använda iPhonen som modem så ni kan räkna med uppdatering om jag får det att funka!

Vi blir hämtade kl 16.15 så nu ska jag ta en extrakoll och se så att allt är med. Hoppas ni får mysiga mellandagar och ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni har roligt med mycket skidåkning! det var många år sen jag åkte skidor men det är jätteroligt ju, och många bra (och konstiga) muskler som får jobba!



här har jag världens svacka, trycker i mig allt möjligt dumt men nu orkar jag inte tänka på något, jag ska försöka ladda om och börja om på söndag... det känns sådär inför loppet också, jag vet inte ens om jag kan vara med alls för Oscar börjar kanske jobba 9.30 men vi får se. jag sprang drygt 8 km idag och det kändes bra, jag hade nog orkat 2 km till i samma tempo, men humöret är i bott annars. och de nya skorna är för stora :( jag sprang i de gamla idag för de nya kändes inte bra sist. nu har jag köpt sulor och lagt i som jag ska testa med nästa vecka, får se hur det känns, men just nu är jag så sur, jag som var så glad över mina nya skor :( grrrr



läste att du hoppat på Lofsans challenge! jag har läst på sidan på fb men inte tagit tag i att skriva något själv. känner mig som sagt rätt omotiverad för tillfället. det mesta känns skit inför 2012, jag vet ju att det kommer att bli ett jobbigt år så just nu känns allt bara nattsvart. jag börjar plugga på heltid igen 16 januari och har ingen lust alls... och sen är det verkligen hög tid att planera inför flytt, jag vet inte alls hur vi ska göra, om jag lyckas få nåt jobb, hur länge vi måste bo ifrån varandra (månader, halvår, år, för alltid?!), om barnen kommer vantrivas i Sverige... jaja. gnälligt värre!



hur som så försöker jag ladda om inför det nya året iallafall och starta starkt! försöka går ju ;) firar ni nyår i Sälen också?? kommer inte ihåg vad du skrev nu... här blir det lugnt som vanligt, Oscar ska ut med sina kompisar efter jobbet så jag och barnen får äta middag själva men det gör vi ju alla andra dagar också ;) jag är inget fan av nyår, snarare tvärtom, jag får världens ångest och vill bara stanna tiden och inte börja på ett nytt år!



hoppas iallafall ni får ett härligt nyår och att ni har/haft det jättekul i Sälen! kramar

2011-12-30 @ 21:07:13
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0