Sallad och armhävningar


Detta blev kvällens middag. Ser kanske inte allt för gott ut men det var riktigt gott! Sallad med keso, ägg och tonfisk. Mättade rejält. Jag som kokte två löskokta ägg att äta till, men dom orkar jag absolut inte nu.
Jag kör ju noll kolhydrater efter lunchen och jag har haft lite idétorka då jag lätt tjatar ut rätter jag kommer på (kycklinggrytan, lax med spenat) men en sallad går alltid hem. Perfekt att jag fick in fisk till middag också, den varan har det inte blivit allt för mycket av dom två senaste veckorna.

Jag filmade idag när jag gjorde armhävningar. Tanken var att göra typ 20 st för att jag ville se hur jag såg ut när jag gjorde dom. Men jag kände bara "nu jävlar" när jag väl var igång så det blev hela 51 st. Men min hållning efter några stycken är icke bra alltså. Min rygg blir som en puckel. Så dom kommande dagarna ska jag öva på att göra färre, men hålla BRA hållning genom alla! Min rygg är visserligen inte rak hur rakt jag än står då mitt skelett är mer bågat över bröstryggen. Men sedan jag började träna plankan ordentligt i maj så har den blivit mindre pucklig så det är mycket ryggträning för min del som gäller. Vill ju inte se ut som en säck! 


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Bra att du filmar. Tänk på att dra svansen in mellan benen och ha RAK kropp =) hahaha De där bollarna. Om du vill veta exakt vad de innehåller så kan du väga allt och skriva in det på miljomat.se så räknar den ut. Ett tips för att inte få i sig för mycket kcal

2011-12-19 @ 20:40:35
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0