Dagen + tetips

Idag blev det ingen träning. Halsen kändes sämre imorse än vad den gjort dom senaste dagarna så jag vågade inte chansa. Dessutom har jag en träningsvärk från HELL i ben och rumpa. Så den lilla benträningen igår gjorde definitivt någon nytta. Går som om jag har en bajstolle i byxan… Mindre roligt, hehe.

Idag har det blivit en riktig familjedag, min syster kom imorse och lämnade julklappar till mig (hennes är beställd på internet och på väg hem så jag kunde tyvärr inte ge mina) och satt och pratade någon timme. Sedan körde vi till mamma och åt middag och fikade. Jag fikade bara en lussebulle, resten hoppade jag. Och inte förrän kl 17 var jag hemma igen. Mysigt med lite tid med mamma och syster. Sånt får man allt för sällan. Eller får och får, man är för dålig på att ta sig den tiden att umgås!

Jag bara måste tipsa er om det godaste gröna te jag hitills druckit! Har tidigare fastnat för forest fruit, men varje gång teet tagit slut har jag testat en ny sort och dom två senaste har jag inte gillat alls. Igår köpte jag lemon och herrejisses vad gott det är! Är inne på min tredje kopp nu och får i n t e nog!!!

Nya favoriten!

Dessa sorterna har jag tidigare provat. Forest fruit är en klar andra favorit, sedan kommer nog chai och sist cranberry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0