Wake-up call

V.7 i utmaningen



Idag testade jag ett par jeans som följt med mig i 6 år. Förra sommaren kunde jag inte knappt få över dom över rumpan och att knäppa dom var totalt omöjligt. Nu kan jag mer än få på dom. Dom är alldeles för stora och jag ska vara ärlig och säga att detta blev ett wake-up call för mig. För några månader sedan satt dess jeans som gjutet. Jag tränar och tränar och mina ben och rumpa är det som ryker. Jag vill absolut inte ha mindre underkropp. Jag vill ha MER rumpa och mer ben. Vill inte ha två pinnar och en platt rumpa. Men vill ha mindre mage, men inte mindre armar eller bröst. Hur ska jag bära mig åt? Punktförbränning är ju inget som existerar. Jag funderar på om jag inte ska öka antal styrkepass för underkroppen och även överkroppen, men lägga något större fokus på uk-styrka.

Någon träningssjäl där ute som har andra tips?


Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Precis mitt problem, men jag kör numera mest underkropp. Kolla in mina pass under 15 veckorschallenge så kanske du kan få lite tips :)

2011-12-10 @ 20:56:57
URL: http://saratilling.se
Postat av: Lotta

samma här! de flesta av mina byxor hänger i rumpan... mer uk-styrka tror jag, så musklerna blir större. bra när man ska springa långt också :)

2011-12-10 @ 20:58:03
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Ang Bodypumppasset. Jg kör ALDRIG pass annars. Det är bara för att jag ska på audition för bp-instruktör och känner att jag vill ha lite kött på benen =)

2011-12-10 @ 21:54:51
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0