Ensam hemma

Jag är lite depp idag, därför har jag inte skrivit. Kevin åkte till Branäs idag efter jobb och jag är nu ensam hemma tills på söndag. Ensamtid är SKÖNT, men inte i fyra och en halv dag! (För mig är det mycket som sover med min älskling varje dag) Det är så tomt här hemma och flera tårar har fallit ner från mina kinder under kvällen. Det gör lika ont i mig varje gång han åker iväg från mig. Min älskade andra hälft.

Jag var på rosenbehandling i eftermiddags, en gratis prova-på-gång. Det var häftigt! Det är bra mot stress, oro och spänningar och man får igång blodcirkulationen i hela kroppen. Det handlar om mycket beröring där  "behandlaren" trycker och drar med sina händer på huden och på så sätt frigör spänningar och sätter igång blodcirkulationen. Mamma och min brors fru har testat detta och de säger att det är SUPER, så jag hoppas på samma effekt. Mamma sa att det kan hända saker i kroppen flera veckor efter behandlingen, så det ska bli spännande.

Var också på en rättegång i förmiddags, men jag går inte in mer på det. Jag vill bara dokumentera det här för min egen skull i framtiden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0