Fredagsmys

Det pågår fredagsmys här för fullt! Men jag har förflyttat mig till datorn för en stund då Kevin bytade kanal från Let's dance till James Bond. Och jag är inget stort fan av herr 007. Att läsa bloggar är mer min grej.
Vi har ätit lite ostbricka/tapas nu ikväll och det var supergott! Köpte även jordgubbar när vi var på MAXI, skitbilliga, 15 kr för 250 gram tror jag det var. Men självklart får man vad man betalar för, de smakade ingenting. Så jag nöjde mig med en. Nu ska jag kolla igenom min bloggrunda en gång till och se om jag missat någon, sedan blir det soffhäng för min del också!

PS! Jag är superdålig på att tabort julpynt, jag får sån ångest av att slänga ut julen. Så julstjärnorna åkte inte ner förrän idag. Bilden ovan är någon vecka gammal. Men nu är julen ute, nästan. Haha. Får ta det succesivt så att den här dystra årstiden vi har nu, gråkyla kan vi kalla den, för det är ingen vinter och ingen vår, blir lite julig.

Kommentarer
Postat av: Tonymathilde

Beautiful site!

2011-09-06 @ 13:18:51
URL: http://tonymathilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0